seexi bild till tuuuusen

heeei  :cool:
imorse var jag mycket trött & sånt skit så jag var inte på så bra humör  :tired:
men sen hängde jag med lillasyster till mormor och morfar och där fick man äta frukost och efter
de tog vi på oss. Sen stack vi till coop och hanlade :D
ja , och sen fikade vi när vi då kom hem :)
efter de så ringde jag therese och hörde om vi skulle rida och de skulle vi men sen så hann jag inte  :(
så jag & moa stack till familja och köpte bikinitopp , eller moa köpte mer en de  !
kommer komma en bild på den :thumbup:
sen grilla vi när vi kom hem och sen träffade jag therese och då va vi ute och softa runder :rolleyes:
men sen stack vi hem & satt oss här och sen blev de jordgubbar med glass !
och nu har hon precis åkt hem så nu är jag liiesen ;(
nu var detta allt för idag och imorron ska jag träffa älsklingen :P
p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0