S K O L A V S L U T N I N G S K L - Ä N N I N G '

tjenamoss '
idag har jag varit på väla med mamma och moa för att leta efter skol -
avslutningsklänning .. de var inte så toppenlätt menmen  , hitta en till slut  !
Och vi va dock lite sena ute , haha ! :D
men de kommer ju en bild med fem andra bilder i :)
men iaf så har jag träffat anna,sophia & evelina idag också men jag har inte träffat
bääääästa therese .. saknar dig gumman  , du e mitt allt.
jag har precis ätit och till efterrätt åt vi jordgubbar   " muums " .
jag har inte så mycket mer än att jag längtar till skolavslutningen & imorron ska vi bara göra
massa kul iskolan  ;d
p&k
jag ser ut att vara jättetjock men de är som de kommer luft in !
även om jag är de , men de ser riktigt roligt ut ..

Kommentarer
Postat av: Cecilia<3

Jätte snygg/söt/fin klänning <3



Både du och Therese var jättesöta i dem ;) <3

2010-06-16 @ 08:53:29
URL: http://zezzazfilmblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0