lång dag.

helluuuu !
idag så var jag och wilma med på mammas jobb, somsagt :)
det var kul, men man var väldigt trött dem sista timmarna :p
menmen, när vi körde hem därifrån 17.oo så körde vi först inom
olles, men sen när vi kom hem, satt jag och wilma oss vid datan
och lite sånt smått & gott ;) sen åt vi, gick ut i stallet och sen så
blev wilma hämtad :'( extra sorgligt nu eftersom jag inte kommer
att träffa henne på några dagar nu när dem ska till en stuga :( <3
men, tiden går snabbt. (får jag hoppas)
sen så gick jag ut i staööet igen och började borsta på delfi.
sen longerade jag henne i hagen :) jag har inte longerat hon
så många gånger. men vi har ju ändå haft henne i ett år :p
det kommer pyttelite bilder nedan :p
men nu ska jag inte sitta här och skriva en massa rader .
min nya ryktlåda ;D
efter longeringen ;)
p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0