dålig uppdatering ...

heeei !
förlåt för den dåliga uppdateringen , men har inte haft tid till att skriva något :p
men nu sätter jag igång igen :)
idag så har jag städat mitt rum, det tog typ 2 tim :o
men nu är det skönt att det äntligen är färdigt! :D
just nu så väntar jag på att willepille ska ringa mig (mp)
så jag tänkte att jag kunde skriva lite här medans jag ändå väntar ;)
igår : för er som undrar va jag med bästavän (såklart) , vi red på örs
men nathalie a. frida fotade ;)
bilderna kommer antingen jag eller wilma ladda upp här så fort vi har fått dem ;)
ja, sen när vi kom hem därifrån så gick vi ut och betade med dem + hjalle i skogen.
haha, jag hoppade upp på delfi barbacka utan träns, bara grimma och ett grimskaft :S
men det var inte så läskigt som jag trodde det var :p det var bara lite svårt att styra henne .
ja, sen så gick jag och wilma in och bytade om, sen så gick vi ut . sen var det mat:
grillade hamburgare md bröd = muuums :D
sen så plockade vi fram massa hinder i den lilla hagen på baksidan och sen så hämtade
vi dessie så ledde vi hon över, men hon travade då ;) & fasst det var sånna små hinder
gjorda av 2 spannar och en kvast typ, så hoppade hon rätt stort :p
sen så kom mamma ut och tittade. och när vi hade plockat undan så plockade vi och mamma
upp alla bajshögar i hagen. där var minst 100st kändes det som :p
så nu behöver man inte gå och tänka på de, men vi måste ändå plocka upp varje dag :p
ja, wilma och jag va till halv tolv typ sen blev hon hämtad. och vi hade en massa kul ! :
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
men nu ska jag nog gå och ringa wilma ist, för hon ringer aldrig :p
p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0