THE BOTTEN IS NÅDD , älska älska

hej läsaren :)
idag så vakna jag ganska sent .. eller ja .. iaf senare än vad jag brukar göra  :)
& sen träffa jag bästavänen & så satt vi här & digga till timbuktu : THE BOTTEN IS  NÅDD *
de är bara åh älska låten , fan va bra den är :D:D
hah .. jaja , sen stack vi hem till hennes mormor & morfar och bada där , bara ett litet dopp
dock , men de va skönt & de va 25 gr. i poolen .. mums på de  !!
och efter de stack vi hem & beställde piiiiza , mums på de också ^^
och därefter käka vi hemma hos mig & sen hämta pia oss för vi skulle ut till hästarna
& se hur dem hade de & fylla på vatten och sånt , + lilla dessie , tog vi någon sån kräm typ i ögat
& ögondroppar :)
så förmodligen blir de bättre snart fina underbara vackra söta ponnyfiis  :*
och sen körde pia oss tillbaka till mig igen & sen gjorde vi lite saker här hemma och nu har bästavän cyklat hem :'/
så snart ska jag sova , nattinatti   ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0