Möblerat om på rummet!

hej!
idag fyller wilma 12 år, så vad väntar ni på?! Gratta henne! :D<3
skickade ett sms till henne imorse :
Happy birthday to you, happy birthday to you,
happy birthday dear Wilma, happy birthday to you !
Ett fyrfaldigt leve för Wilma, hon leve : hipphipp hurra
hurra hurra hurraaa! Badabambambaa <3
Grattis på födelsedagen bästavän, hoppas att du får en bra dag! :)<3333..
ja, sen så körde jag och mamma upp till betet och kollade hur det var med hjalle.
han kom inte fram och kelade idag iaf, men han åt inte först.
Mamma hade kollat på nätet igår att man skulle tvätta ''snorren'' på han :p
så mamma fick köra upp på coop och köpa lactacyd ;)
så sålänge stannade jag där. Och då både åt han och drack han :)
sen när mamma kom så tvättade vi han. Det kom ut massa smuts och skit.
men vi kunde inte tvätta allt. så vi ska åka upp där ikv igen och fortsätta :)
så delfi fick tugga i ca 1 h ;)
så hon kommer väl få tugga ikv också (y'
men annars så har jag möblerat om och städat på mitt rum.
men jag är inte helt klar med hur jag vill ha det, men såhär får det va sålänge :
vad tycks? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0