måla måla måla, och måla..

hej!
idag vaknade jag runt 11-snåret..
då gick jag upp och käkade frukost, sen ringde jag wilma :)
och hon kom typ max 10 minuter efter det ;D
så när hon kom bar det ut i stallet och börja måla.
mamma har börjat att kalka det vita nu ;)
så målade jag och wilma det röda somvanligt ;D
det blir skitnice! (h)
bild kommer när det är helt klart ! (;
ja, sen när färgen tog slut, :( , så gick jag och wilma in och tvättade av all färg som vi hade stänkt.
efter det gick vi upp på mitt rum och sat oss här ett litet tag, och sen spelade vi OS på teven, 7kt kul !
sen var det mat, men sen stack vi till hästarna på betet och fyllde på vatten, + att delfi fick äta lite gräs utan
munkorg ;) muma mums..
sen körde vi upp på coop och handlade godiiis ;D;D;D
sen när vi kom hem satt vi oss här, sen spelade vi OS igen, man blir beroende :p
men sen åkte wilma hem :'(
och då gick jag in och duschade ;)
och nu har jag suttit här i max 2 tim, SHIT vad tiden går fort! :o
men nu måste jag gå och lägga mig så att jag kommer upp i normal tid imorgon, puss!
en sak till: MIN BÄSTAVÄN ÄR ASBALL & BÄST, känn på den suckers.
digga bilden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0