jag lider , jag vill rida :(

hej !
dagen börja med att jag vakna ganska sent & sen vakna jag av att de ringde  ..
så trodde jag att de va therese men nähä  , men aja .. jag hann dock inte svara så jag ringde
till therese och hörde om hon hade ringt men nej  .. de hade hon ju inte :(
men iaf , vi bestämde tid hon skulle komma till mig och sånt och sedan satt jag mig vid datorn och
sen slet jag mig i från och hamna vi bordet och då va de frukost (y)
och därefter gjorde jag v mig och sen mötte jag therese för hon gick :)
sen hem till mig och gjorde lite småroliga saker tror jag  :D
och sen stack mamma , jag , vega & therese upp på väla för att korta remmen till klockan jag fick i födelsedags -
pressent och sedan till h&m och lämna en tröja som jag inte ville ha så köpte jag en annan
grå - stickad - kofta och den va najsbajs som fan ska ni veta !
så de kommer kanske en bild på den , och jag pallar inte ta foto på allt annat jag fick i födelsedagspressent så
ni får max en bild på mina fina högtalare och kanske .. bara kanske något till om ni är snälla (a)
jaja , vi fortsätter :
sen blev de stress hem för vi skulle med pia till betet för Delfis fd. ägare ska hälsa på som jag skrev innan idag  ;)
men vi hann hem & byta om till ridkläder ^^
efter vi hade varit där så körde pia oss hem till mormor & morfar för dem är i polen och så har dem
en söt kisse som heter Fia som vill ha mat men sen åkte vi hem till mig & hämta thereses saker och efter de
så körde vi hem till henne fast först in om bageriet och köpte vars en bulle .. mums !
och sen när vi kom hem så gick vi en runda i stallet och titta , jag älskar stallet .. de är så jäävla najs om man
får svära ;$
sen gick vi in och typ chilla vid datorn och spela os och jag fick se hennes "ny möblerade rum" .. mycket fint :)
& sen fixa Therese mat som vi åt på hennes rum & jag gjorde en video sålänge ,
det blev ett bildspel med lite oseriösa bilder och sånt skit :*
men de är iaf på mig & henne  (: <3<3<3<3<3<3<3<3
& ni får den videon snart , fast på youtube för de är för lång tid för bloggen  -.-
har väl inte så mycket mer att säga , så vi ska fortsätta dampa nu :p
hejsvejs alla mina läsare   (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0