HEJHEJ

idag så va de först att cykla med pappa & vega och handla på coop :)
de va mysigt som faan :D<3<3<3
men sen så när vi kom hem så åt vi frukost ute med goooóa bullar & flingor '
och sen så stack vi och lämnade vega för hon skulle på kalas hos en vän !
så jag ,mamma & pappa stack till Domsten & tog några dopp & soola , jag höll
på att somna när jag låg på magen :p
skööönt ..
jaja , sen så hämta vi vega igen & hämta moa från mormor & morfar + min voove !
sen körde vi hem och började med att fika sen gjorde vi v oss för vi skulle på kalas ,
fast "släktkalas"  *
där åt vi godmat , och sen daimtårta , och efter de massa gooodis :s
och påvägen hem  så somnade jag i bilen ^^
och när vi kom hem så va de bara natti alla !
de va nog allt , och jag saknar min bebe , liseeeen jag blir när hon inte ringer :(<3<3
jaja, pussen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0