great day ffs

men tjena snyggingar (h)
jag tar hela dagen fast jag berättade lite innan idag men skitsamma :p
jaja , först vakna man på vegas golv fast dock underlag och sånt mys , och som
ni vet sov therese över här så vega & hon låg i vegas säng och hade ganska mys också :)
men sen så när vi vakna så släppte jag upp isak i sängen så therese vakna till lite av en blöt
puss av älsklingen (: <3<3
men sen gick vi upp & åt och sen gjorde vi v oss och cykla hem till therese och gav hästarna mat
och hämta saker och sen stack vi till Domsten med pappa  + moa !
och där sola man & bada och träffa många kända personer , haha
jag & therese hoppa från piren  , inte så sugna men vi blev puttade av en av moas typ ' killkompisar '
ja annars hade vi inte hoppat eller jo .. imorron hade vi nog hoppat  :s
och vi har video på de  , syran filmade  .
men sen åkte vi hem och ja , hade mycket roligt och ja  .. just de , vi stack till therese mormor & morfar
och bada och sen stack jag hem och åt och sen träffades vi igen och då cyklade vi fleninge - rundan som
typ jag eller ja .. kanske några andra också kallar de  ^^
men när vi kom hem så spela vi kort & åt popcorn & drak cocacola  '
och nu har hon cyklat hem & jag ska dra mig nu , och kanske soova lite  !
btw pappas födelsedag imorron  , grattis grattis grattis i förskott underbara snälla fina pappa :D<3<3<3<3
pussen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0