fan vad najs day

hääi '
dagen börja med att jag sov till halv 11 eller något sånt och sedan åt jag frukost
och efter de tog jag på mig och stack till therese !
där gick vi ut i stallet och börja måla och sen när vi hade kommit en bit gick vi in och hämta
vars 2 mackor  .. dock till pia också ;)
+++++ lite cookacola (h)
och sen tog fäärgen slut så då blev de att gå in och tvätta händerna och sen satt man sig nog
vid datorn ett tag och sedan la vi oss i sängen och spela os !
najsnajs ..
sen blev de mat och då pausa vi och gick ner och åt :)
och sen fortsatte vi och spela  *
sen ringde pappsen och hörde om han skulle hämta mig och ja .. de va väl dax eftersom klockan va typ
lite mer än 12 tror jag ? :s
och när pappsen hade kommit blev de en rundtur i stallet så han fick se hur snyggt de hade blivit (y)
men nu har jag kommit hem och då hälsa man på voven och sedan familjen och sen gick man och satt sig här ..
och nu är jag så jävla trött .. hihii (a)
aaaaand rummet är snart klart så de blir de 2 bilder nu , så kommentera ^^
så då höres vi imorron , godnatt mina underbara läsare (L)




ignorera att de saknas en vägg-tv och lite annat som fötölj och lampa ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0