Ikväll

shu!
Idag så har mamma, jag, bästavän & mormor varit i Höganäs.
Var inne på Höganäs Keramik och lite sånt :) Sen åt vi varsin toast på ett café :)
Mums! :D
Sen körde vi hemåt, fasst en lite roligare väg, bland massa fina hus nära stranden.
Dem husen är jättefina, men det är så j*vla trångt ! :S
Aja, sen när mormor hade släppt av oss här hemma så gick jag och Wilma ut i stallet, för vi har släppt ninisarna i varsin box. Lyxigt värre ! ^^ Så vi kelade lite med dem och så :) Sen gick vi in och satt oss vid datan och så, och sen kom Wilmas pappa och hämtade henne :( För dem ska ha gäster..
MEN NU SKA JAG BERÄTTA EN GLAD NYHET (iaf för mig & wilma) !!! :
Vi ska kanske ta hem hästarna idag! :D
Så nu ska mamma och jag mocka i kaninburarna så att hästarna kan stå i sina boxar när dem kommer hem ;D
Ja, men nu måste jag gå ut med min hund, puss! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0